مشاوره و راه اندازی

قهوه درختی

مشاوره خرید

نگهداری و تعمیرات

تهیه و تنظیم منو

آشنایی با اصول مشاوره و راه‌اندازی کافی‌شاپ و مراکز فروش قهوه

این روزها قهوه یکی از نوشیدنی‌های محبوب و پرطرفدار است که این استقبال گسترده باعث شده کافه‌های متعددی در قسمت‌های مختلف شهر تاسیس شود. آیا شما هم تاکنون به فکر تاسیس کافی‌شاپ افتاده‌اید و می‌دانید چه اقداماتی برای راه‌اندازی کافی‌شاپ ضروری است؟ واقعیت این است که شروع هر کسب و کاری نیاز به کسب دانش فنی، مهارت‌‌ و استفاده از خدمات مشاوره‌ای دارد تا بتوان موفقیت و سودآوری آن شغل را تضمین کرد. بازرگانی قهوه درختی مجری برگزاری برترین خدمات مشاوره و راه‌اندازی کافی شاپ و فروش بهترین قهوه کرج است.

در این مطلب قصد داریم شما را با خدمات مختلف بازرگانی قهوه درختی آشنا کنیم؛ پس اگر به فکر راه‌اندازی کافی‌شاپ هستید یا می‌خواهید خوش‌عطرترین قهوه کرج را بنوشید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خدمات مشاوره و تاسیس کافی‌شاپ چیست؟

به منظور کاهش ریسک سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی کافی‌شاپ باید قبل از شروع کار طرحی دقیق و منسجم در اختیار داشته باشید تا بتوانید در مورد سودآوری کسب و کار خود مطمئن شوید. در مسیر رسیدن به این هدف، استفاده از مشاوره‌های کارشناسانه و تخصصی می‌تواند به شما کمک کند و منحصر به فرد بودن برند کافی شاپ را تضمین نماید.

تیم مشاوره‌ی راه‌اندازی کافی‌‌شاپ در تمام مراحل شروع کار از خرید یا اجاره مکان کافی‌شاپ، تا طراحی دکوراسیون و خرید تجهیزات مورد نیاز کافه، همچنین برای خرید قهوه کرج خدمات تخصصی به شما ارائه می‌دهد.

مزیت اصلی استفاده از خدمات مشاوره‌های تخصصی این است که کاملاً متناسب با بودجه ‌شما انجام می‌شود و به شما کمک می‌کند تجربه‌ای موفق برای خود رقم بزنید. مراحل مشاوره برای راه‌اندازی کافی‌شاپ شامل موارد زیر است.:

مرحله اول: انتخاب مکان مناسب برای راه‌اندازی کافی‌شاپ و طراحی دکوراسیون

مکانی که برای تاسیس کافی‌شاپ در نظر گرفته می‌شود در سودآوری آن نقش موثری دارد. به همین دلیل تیم مشاوره در اولین قدم، توصیه‌های کاربردی برای انتخاب مناسب‌ترین مکان را در اختیار شما قرار می‌دهد. به طور مثال به شما توصیه می‌کند کافی‌شاپ را در محل پررفت‌وآمد تاسیس کنید که در معرض دید باشد و تعداد مناسبی از افراد بازار هدفتان از آن منطقه عبور کنند.

طراحی دکوراسیون شیک و مدرن در کنار انتخاب مکان مناسب و انتخاب خوش‌مزه‌ترین قهوه کرج می‌تواند در جلب نظر موافق مشتریان تاثیر داشته باشد. زیرا باعث می‌شود مشتریان از حضور در فضا لذت ببرند.

مرحله دوم: نوشتن منو کافی شاپ

یکی از مراحل مهم راه‌اندازی کافی‌شاپ تهیه‌ی منو است. زیرا نوع کاربری کافه رستوران یا کافی شاپ بر خرید تجهیزات و آموزش پرسنل کافی‌شاپ تاثیر دارد. در کافه رستوران علاوه بر نوشیدنی‌های مختلف گرم و سرد، کرپ و دسر، انواع پیش غذاها، برگر و پاستا و پیتزا هم سرو می‌شود.

مرحله سوم: خرید تجهیزات کافی‌شاپ

یکی از نیازهای اساسی برای راه‌اندازی کافی‌شاپ خرید ابزارها و تجهیزات تخصصی است. تیم مشاوره‌ی راه‌اندازی کافی‌شاپ به شما کمک می‌کند تا اقلام زیر را خریداری کنید.

  • مبلمان و میز صندلی متناسب با دکوراسیون کافی‌شاپ
  • ظروف سرویس‌دهی و پذیرایی از مهمانان کافه
  • تجهیزات مورد نیاز برای تهیه‌ی نوشیدنی‌های سرد و گرم
  • خرید لباس برای پرسنل کافی‌شاپ
  • خرید مواد غذایی و اقلام خشک مانند باکیفیت‌ترین قهوه کرج، سس و سیروپ برای انواع نوشیدنی‌ها و …

چگونه بهترین قهوه کرج را بخرم؟

یکی از نکات قابل اهمیت در خرید قهوه این است که به تازگی و طعم آن توجه کنید و مرغوب‌ترین قهوه را انتخاب کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید قهوه کرج به بازرگانی قهوه درختی اعتماد کنید. زیرا در عین اینکه قهوه‌ی خوش عطر و طعم در اختیار شما قرار می‌دهد، قیمت منصفانه و مناسبی برای محصولات مختلف شان در نظر گرفته‌اند.

مرحله چهارم: آموزش تخصصی باریستا

یکی از مهم‌ترین مراحل در راه‌‌اندازی کافه مربوط به آموزش نیروهای کار و پرسنل حرفه‌ای است. گذراندن دوره‌های آموزشی در کنار منوی متنوع و استاندارد کافی‌شاپ، از عوامل با اهمیت در جلب رضایت مشتریان کافه است. پس ارائه آموزش‌های تخصصی باریستا توسط تیم مشاوره برای طی کردن یک مسیر درست ضرورت دارد.

آموزش‌های مورد نیاز برای شروع کار کافی‌شاپ شامل موارد زیر است:

  • آموزش قهوه‌های دمی با مرغوب‌ترین قهوه کرج
  • آموزش طراحی روی قهوه یا لاته آرت
  • آموزش تهیه فست فود و پیتزا
  • آموزش کیک و شیرینی کافی‌شاپی
  • آموزش تهیه نوشیدنی‌های سرد
  • آموزش برشته کاری قهوه

مرحله پنجم: تبلیغات گسترده برای راه‌اندازی کافی‌شاپ

معرفی و تبلیغ کافی‌شاپ فرایندی زمان‌بر است که به صرف هزینه و انرژی هم نیاز دارد. پس برای حضور قدرتمند در بازارکافه‌داری با ثبات قدم و تعهد کاری جلو بروید و با شیوه‌های نوین بازاریابی هم آشنا شوید.

بازرگانی درختی با فروش و مشاوره به فعالان صنایع و مشاغل مرتبط با قهوه کرج را به صورت کامل پوشش می‌دهد و برای شما آرزوی کسب‌وکاری پررونق دارد.